fbpx

Pārtaupījušies!

Robēra Merla grāmatā “Malvilas pils” par kādu skopu sievieti ir teikts apmēram tā: pārtaupījusies tiktāl, ka pašai vairs nav palicis pēcpuses, uz kā apsēsties.
Mums iznācis tāpat. Kad 2008.gada krīzē vajadzēja taupīt, izrādījās, ka visērtāk to darīt uz skolotāju rēķina – algas vienā rāvienā samazināja uz pusi – šie tak tik un tā turpinās strādāt. Turpināja ar. Līdzekļi ietaupījās arī uz mazo skolu rēķina, kā kāda ciet, tā naudiņa taupās. Urrā, tā tik uz priekšu!
Nu tā kā gribētos apsēsties, bet pēcpuse spiež. Cits pēc cita pensijā vai pa taisno kapā aiziet skolotāji, uz lielajām skolām (tautā sauktām par gaļas kombinātiem) sadzītos bērneļus visādi groza, lai izsargātu no ļaunā vīrusa, labi apzinoties, ka tik lielā barā drīzāk jāpaļaujas uz mīļo Dieviņu. Klases jātaisa arvien lielākas, jo nav, kas strādā. Pa fikso jāsacep jauni pedagogi, vienalga, kādā kvalitātē, ka tik ir. Un, protams, jāceļ kvalitātes prasības – kā nu bez tām!
Diez, kur izglītības sistēmā vēl varētu ietaupīt?
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
Share on twitter

Ko mācīt?

Mūžīgais jautājums jebkurai reformai – ko tad vajadzētu mācīt. Arvien uzstājīgākas balsis saka: to, kas vajadzīgs ikdienas dzīvei! Jo bērni ikdienā neprot to, un to,

Turpināt lasīt »

Un ja nu?

Liekas, ka daļa cilvēku ir tā apsēsti ar cīņu pret kaut ko, ka vairs nepārzina gramatiku. Derētu atcerēties, ka ir arī tāda vārdkopa: Un ja nu?Ar

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola? Spied uz attiecīgās bildes, lai uzzinātu vairāk