fbpx
Search
Close this search box.

Kāpēc?

Pa brīvajām dienām atvilkta elpa, nu var drusku parakstīt. Laikam daudziem liksies, ka es esmu viens gaužām kašķīgs un dusmīgs cilvēks, bet atkal sapiktojos. Nu, par tiem pašiem eksāmena pielaides darbiem.

Kaut gan vairs nav pirmā reize, joprojām neredzu tiem ne jēgas, ne lietderības, ja vien mērķis nav sagādāt skolotājiem papildus darbu, lai šiem nav garlaicīgi. Bet neko darīt, samierinos. Apmēram arī skaidrs, kā jārīkojas. Taču, kad gribu labot iesūtītos darbus… Nekā, čiks vien sanāk.

Lai gan daru visu, kā norādīts, labojamos darbus nevaru atrast. Lai iemu, kā iedama, allaž nonāku uz jau izlabotajiem, pērnajiem darbiem ar visām atzīmēm. Pēc ilgām pūlēm metu kaunu pie malas un dodos pēc palīdzības. Glābj mācību pārzine – viņa sazvanījusies, noskaidrojusi. Nu ejam iekšā interneta džungļos abas reizē. Atkal parādās pērnie darbi, taču… dzirdu jaunu norādījumu: jātin uz leju, aiz tiem apakšā esot šogadējie. Izpildu rīkojumu, un – urrā! – varu ķerties pie tālākā darba.

Daru, kas darāms, taču pa galvu grozās doma – kāda iksa pēc man tas viss vajadzīgs? Un, ja kādam citam vajag, vai tiešām bija tik neiespējami redzamā vietā atstāt norādi, ka jāskatās kaut kur apakšā? Parasti taču jaunākās iesūtnes ir augšā vai citā lapā! Visu sarežģīto varēja sataisīt un tādu nieku ne?

Jā, es zinu, ka šajā jomā esmu galīga zoss un man sen laiks pensijā. Diemžēl man ir aizdomas, ka tādu vecu (un varbūt pat jaunāku) muļķu kā es starp skolotājiem nav mazums. Ja no mums tiek prasītas visādas brīnumu lietas, būtu gaužām labi, ja par mums kāds arī parūpētos.

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Skolotāja Māra Ozola ar grāmatu parkā

Tante atsūtīja pantiņu

Tante priecīga man atsūtīja pantiņu, atradusi vecā grāmatā, autors blakus nav bijis rakstīts:Nav pasaulei jēgas?Un dzīve ir posts?Ak saki jel, lūdzams,Kam nemirsti nost?Lai es ieliekot

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola brīnās

Un ja nu?

Liekas, ka daļa cilvēku ir tā apsēsti ar cīņu pret kaut ko, ka vairs nepārzina gramatiku. Derētu atcerēties, ka ir arī tāda vārdkopa: Un ja nu?Ar

Turpināt lasīt »

Lēkā, trusīt!

Reforma nāk virsū rūkdama. Atnāk. Skolotājam nu būšot vairāk tiesību, vairāk iespēju vadīties pēc konkrētās skolas konkrēto skolēnu vajadzībām. Pieredzējušo skolotāju prasmes tikšot ņemtas vērā.

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola?

Apskati arī jaunākās grāmatas!

  • Anšlava Eglīša meklējumos grāmatas vāks
    Grāmatas

    Anšlava Eglīša meklējumos

    Now you can buy my book about Anšlava Eglīti directly from us. In it, I write my experiences and reflections, how I learned about Anšlava Eglīti and how his memory was kept in the vicinity of Inciems until that moment.

    6,00 Pievienot grozam
  • Aksesuāri

    Īsa pamācība lasīšanā + plakāts

    Komplektā saņem plakātu un uzlīmes no “Atbildīgais.es”, kas veicinās lasīšanas ieraduma veidošanu. Plakāta ar uzlīmēm izmantošana veicina labu ieradumu nostiprināšanu jautrā veidā.

    14,50 Izvēlieties This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
  • Grāmatas

    Īsa pamācība lasīšanā

    Vai bērns mūk no grāmatas gluži kā sists? Kā paskaidrot bērnam, kāpēc lasīt ir labi, svarīgi, vajadzīgi un aizraujoši? Kā panākt, ka bērns ar prieku ķeras pie grāmatas un kļūst aizvien patstāvīgāks šajā nodarbē?

    9,99 Pievienot grozam
  • Grāmatas

    Protu, protu rakstīt 1. daļa

    Lielais špikeris latviešu valodas pareizrakstībā, kas paredzēta ašai acs iemešanai, lai vieglāk un ātrāk saprast un uztvert latviešu valodas vārdu pareizrakstību.

    15,00 Pievienot grozam
  • Grāmatas

    Ala. Cietoksnis.

    Autora izdevums sen iemīļotajām Latvijas fantastikas grāmatām “Ala” un “Cietoksnis” tagad ir ieguvis jaunu izskatu vienā grāmatā ar māsas Valentīnas zīmējumiem.

    12,00 Pievienot grozam
  • Grāmatas

    Es vairs nebēgu pa sapņiem

    Biogrāfisks trilleris – Holivudas filmu cienīgs skolotājas dzīves stāsts. Grāmata sniedz pārliecību, ka arī no trakākajām situācijām ir iespējams izbēgt.

    9,50 Pievienot grozam