Par eksāmeniem

Eksāmeni paskrējuši. Nu var pārdomāt, kas un kā, un kāpēc izdevies vai salaists grīstē. Salīdzinot ar pagājušo gadu, liekas drusku labāk. Mutiskais 11.klasei bija skolēniem paceļams, nezinu, kā gājis ar rakstiskajiem darbiem. Žēl, ka netiku savējos pavadīt – vajadzēja braukt kontrolēt citus. Nu, ja vajag – vajag. It kā viss puslīdz kārtībā. Un tomēr…
Visam pāri tāda kā slepenības aura, sajūta, ka skolotājam tā īsti uzticēties nevar (potenciāls noziedznieks taču). Visvisādi sarežģījumi, noteikums uz noteikuma. Es jau saprotu – jābūt vienotiem kritērijiem utt. Bet vai tiešām viss jālaiž caur pašu dižo centru? Kaut kā neredzu to dižo ieguvumu. Vai valsts ko diži iegūst? Skolēni? Skolotāji? Lūdzu man, vecam muļķim, paskaidrot!
Mums savlaik bija ferma – sešas gotiņas un citas radības. Man patika tur strādāt, žēl, ka veselība neizturēja. Bet vai es gribētu savā īpašumā fermu ar 400 govīm un robotiem-slaucējiem? Nē. Negribētu. Pazūd cilvēciskais faktors. Un ja nu tas pazudīs arī skolās?
Ejam uz lielfermām, lielskolām. Vai arī uz robotiem skolās? Kur cilvēciskais faktors?

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Ņamm, ņamm!

Daudzi domā, ka Murjāņos mācās tikai topošie olimpieši, citi – ka tur mitinās tikai bezsmadzeņu muskuļu kalni. Tā vis nav. Jā, internetā, radio un TV

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola devīga

Lasīšana 5 soļos

Noteikti daudzi skolotāji ir iedevuši saviem skolēniem garus ieteicamās literatūras sarakstus, ar ko jātiek galā vasarā. Un daudzi vecāki ar šausmām domā, kā ar šo

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola prieks par ražu

Tik daudz labā!

Kad gadās internetā ierakstīt kādu asāku vārdu, nāk pretī daudz negāciju. Tad gribas teikt: jā, tā ir, nu un? Katrai lietai taču ir arī otra

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola?

Apskati arī jaunākās grāmatas!