Ne tikai nauda

Lasu rakstu par to pašu – skolotāju trūkumu. Ar studētgribētājiem pedagoģijas jomā viss kārtībā – konkurss uz iestāšanos pamatīgs. Cita lieta, ka jaunie speciālisti tāpat kā ļaudis no ātrajām programmām drīz vien paņem vagu. Nav nekāds brīnums.
Vajag tikai cilvēkam nokļūt skolā, un viņa dzīve pārvēršas kā uz burvja mājienu. Viņš pārsteigts konstatē, ka reālais darbs un situācija skolā stipri atšķiras no tā, ko par to domā sabiedrības lielākā daļa. Izrādās, ka jāstrādā garas, bieži vien neapmaksātas stundas, jāpilda visādi papīri (vai jādarbojas datorā, vienalga), par kuru lietderību parasti ir lielas šaubas vai vēl sliktāk, jākavē laiks, turklāt lielā mērā nelietderīgi, dažādās sēdēs (nupat dzirdēju piemērotu jaunvārdu – pedagoģiskā tupe) utt., utjpr.
Taču bieži vien skolotājus no darba, kas patiesībā pat patīk un tīri labi izdodas, aizdzen vecāku (nekompetentas pamācības, sūdzības, čatiņi, skandāli u.c.) un pat skolēnu (nepaklausība, nesavaldība, agresivitāte, klajš huligānisms, ignorance u.c.) aktīvi negatīvā attieksme.
Kamēr tas nemainīsies, skolas kļūs arvien tukšākas. Diemžēl.

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Mūsu dārgā valoda

Rakstu grāmatas “Protu, protu rakstīt” otro daļu. Morfoloģija – mācība par vārda daļām, formām utt. Rakstu. Elšu. Pūšu. Stenu.Pēc laiciņa sāku just līdz cittautiešiem, kam

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola prieks par puķēm

Es skatos

Es skatos uz zālē sēdošajām skolotājām. Tik dažādas un tomēr līdzīgas. Jā, nodzītas. Jā, nogurušas. Un tomēr… Viņās ir kaut kas tāds, kas gribot negribot

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola?

Apskati arī jaunākās grāmatas!