Graužam nagus?

Ir pienācis laiks grauzt nagus. Tas ir: eksāmeni nolikti (vismaz rakstiskā daļa) un gaidām rezultātus. Gaidām ilgi – kā nekā labo centralizēti. Bet šoreiz ne par to.
Es savējos pazīstu. Progress acīm redzams, dziļā kovidbedre pa lielam aizbērta, bet daudz kas palicis nenostiprināts, tāpēc dūša man nekāda drošā nav un rodas vēlme tiešām grauzt tos nabaga nevainīgos nagus (zinu, tas nav estētiski, un patiesībā to nekad nedaru, lūdzu neuztvert burtiski). It kā jau zina to un zina šo, prot to un prot šo, taču… Tikko solis nost no ierastā, tikko jautājums formulēts citādi, tā – bladāc! – grāvī iekšā. Tāpat baiļu faktors var darīt savu ļauno darbu, jo no manis skolēni nez kāpēc sen vairs nebaidās un stundās šīs izjūtas nesastop.
Tā nu gaidu un domās graužu nagus. Ilgi. Laikam, lai sagaidītu, nāksies ķerties arī pie kāju nagiem.

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Skolotāja Māra Ozola vīlusies

Saudzētājiem

Saudzēsim savus lolojumus un sargāsim – no skarbāka vārda, no nelaipna skatiena, no grūtāka darba, no ātrākas kustības, no vēja pūsmas, no nepatīkamas patiesības, no,

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola dusmīgi bēdīga

Par reformu

Tagad visi, kam nav slinkums, runā par izglītības reformu – jēdz par to kaut ko vai nejēdz. Un lielākoties jau nejēdz ar – spriež pēc

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola domīgi klausās

Ko mācīt?

Mūžīgais jautājums jebkurai reformai – ko tad vajadzētu mācīt. Arvien uzstājīgākas balsis saka: to, kas vajadzīgs ikdienas dzīvei! Jo bērni ikdienā neprot to, un to,

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola?

Apskati arī jaunākās grāmatas!