Lēkā, trusīt!

Reforma nāk virsū rūkdama. Atnāk. Skolotājam nu būšot vairāk tiesību, vairāk iespēju vadīties pēc konkrētās skolas konkrēto skolēnu vajadzībām. Pieredzējušo skolotāju prasmes tikšot ņemtas vērā. Un tā tālāk. Bet tālāk nāk ierobežojumi tādi un ierobežojumi šādi, norādījumi tādi un norādījumi šādi. Katru stundu jāiesāk taisni tā un jānobeidz šitā. Skolēniem katru dienu jāliek tas un jādara šitas. Un tā tālāk.

Un tā vērtēšana. Jāvērtē tā. Nē, labāk šitā. Un tagad visi tā un tagad visi šitā. Labot drīkstēs tā un labot drīkstēs šitā. Nē, labot nedrīkstēs vispār. Tas ir, vispār drīkstēs, bet tikai tad un tā. Un tā tālāk.

Un ja nu man tā mācīšana, vērtēšana un labošana ir sajūgta vienotā sistēmā, ko gadiem sekmīgi piekopju? Jāmaina tagad tā, pēc tam šitā, tad vēl kaut kā? Interesanti, kāpēc?

Tālāk nerakstīšu, bet to, kā rīkošos, varat minēt paši.

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Lentīte

Svētku nedēļa. Vairumam skolēnu un skolotāju pie krūtīm sarkanbaltsarkanās lentītes, piespraudes u.c. Skaisti.Varbūt tas liekas dīvaini, bet man pie ikdienas darba apģērba negribas neko tādu

Turpināt lasīt »

Piekusu

Piekusu, pareizāk sakot, nomocījos. Jā, es zinu, man vajadzēja iet kādos kursos. Jā, es zinu, man vajadzēja laicīgāk meklēt palīdzību. Jā, es zinu, ka pamazām

Turpināt lasīt »

Nu, johaidī!

Nu, johaidī!Šoreiz gribu izteikties ne kā skolotāja, bet kā četru bērnu māte. Atkal piesaukšu savu vecmāmiņu, kurai arī bija četri bērni, karš un Sibīrija. Viņa

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola?

Apskati arī jaunākās grāmatas!