Lēkā, trusīt!

Reforma nāk virsū rūkdama. Atnāk. Skolotājam nu būšot vairāk tiesību, vairāk iespēju vadīties pēc konkrētās skolas konkrēto skolēnu vajadzībām. Pieredzējušo skolotāju prasmes tikšot ņemtas vērā. Un tā tālāk. Bet tālāk nāk ierobežojumi tādi un ierobežojumi šādi, norādījumi tādi un norādījumi šādi. Katru stundu jāiesāk taisni tā un jānobeidz šitā. Skolēniem katru dienu jāliek tas un jādara šitas. Un tā tālāk.

Un tā vērtēšana. Jāvērtē tā. Nē, labāk šitā. Un tagad visi tā un tagad visi šitā. Labot drīkstēs tā un labot drīkstēs šitā. Nē, labot nedrīkstēs vispār. Tas ir, vispār drīkstēs, bet tikai tad un tā. Un tā tālāk.

Un ja nu man tā mācīšana, vērtēšana un labošana ir sajūgta vienotā sistēmā, ko gadiem sekmīgi piekopju? Jāmaina tagad tā, pēc tam šitā, tad vēl kaut kā? Interesanti, kāpēc?

Tālāk nerakstīšu, bet to, kā rīkošos, varat minēt paši.

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Skolotāja Māra Ozola smīn ar skolēnu telefonā

Sestdiena

Pulkstenis desmit sestdienas rītā. Sēžu pie divpadsmito esejām jau trešo stundu. Diez kas nav. Pleci, rokas un garastāvoklis pamazām slīd uz leju. Pie viena darba

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola raidījumā Īstās latvju saimnieces

Reiz kādā seminārā

Reiz kādā seminārā iepazinos ar kolēģi. Visnotaļ simpātiska sieviete, tikai tāda nomākta, sačunčurājusies, tinas lakatā, it kā baidītos no pasaules. Brīvajos brīžos papļāpājām par šo

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola neapmierināta

Kā es iepazinos ar utīm

Vēl viens stāsts no aizvēstures. Te viss bija citādi. Daudzi uz darbu regulāri gāja piedzērušies. Protams, ka vairums dzīvoja diezgan trūcīgi, kolhozs nevarēja ne maksāt lielas

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola?

Apskati arī jaunākās grāmatas!