Lēkā, trusīt!

Reforma nāk virsū rūkdama. Atnāk. Skolotājam nu būšot vairāk tiesību, vairāk iespēju vadīties pēc konkrētās skolas konkrēto skolēnu vajadzībām. Pieredzējušo skolotāju prasmes tikšot ņemtas vērā. Un tā tālāk. Bet tālāk nāk ierobežojumi tādi un ierobežojumi šādi, norādījumi tādi un norādījumi šādi. Katru stundu jāiesāk taisni tā un jānobeidz šitā. Skolēniem katru dienu jāliek tas un jādara šitas. Un tā tālāk.

Un tā vērtēšana. Jāvērtē tā. Nē, labāk šitā. Un tagad visi tā un tagad visi šitā. Labot drīkstēs tā un labot drīkstēs šitā. Nē, labot nedrīkstēs vispār. Tas ir, vispār drīkstēs, bet tikai tad un tā. Un tā tālāk.

Un ja nu man tā mācīšana, vērtēšana un labošana ir sajūgta vienotā sistēmā, ko gadiem sekmīgi piekopju? Jāmaina tagad tā, pēc tam šitā, tad vēl kaut kā? Interesanti, kāpēc?

Tālāk nerakstīšu, bet to, kā rīkošos, varat minēt paši.

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Kā Oļiņietei

Nupat man iet kā Oļiņietei – vismaz teiciena sākumdaļa “lai iemu, kur iedama, lai saku, ko sacīdama” man pilnībā atbilst. Tikai runa nav par Dieva

Turpināt lasīt »
Grāmata Ala Cietoksnis bez fona

Mierīgā garā

Dzirdēju interviju art cienījamo skolotāju Pēteri Puķīti. Allaž viņu atceros ar prieku, kaut gan viņš mācīja man gauži svešu un gandrīz nepaceļamu priekšmetu – fiziku.

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola lasa grāmatu Vērmanes dārzā

Vēlreiz par eksāmeniem

Eksāmens pagājis, rezultāti zināmi. Paldies Dievam, nav tik slikti, kā baidījos. Un tomēr kaut kas tā kā skrubina.Latviešu valoda, 11.klase. Latviešu valodas eksāmens. Šie bērni

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola?

Apskati arī jaunākās grāmatas!