Par eksāmeniem

Eksāmeni paskrējuši. Nu var pārdomāt, kas un kā, un kāpēc izdevies vai salaists grīstē. Salīdzinot ar pagājušo gadu, liekas drusku labāk. Mutiskais 11.klasei bija skolēniem paceļams, nezinu, kā gājis ar rakstiskajiem darbiem. Žēl, ka netiku savējos pavadīt – vajadzēja braukt kontrolēt citus. Nu, ja vajag – vajag. It kā viss puslīdz kārtībā. Un tomēr…
Visam pāri tāda kā slepenības aura, sajūta, ka skolotājam tā īsti uzticēties nevar (potenciāls noziedznieks taču). Visvisādi sarežģījumi, noteikums uz noteikuma. Es jau saprotu – jābūt vienotiem kritērijiem utt. Bet vai tiešām viss jālaiž caur pašu dižo centru? Kaut kā neredzu to dižo ieguvumu. Vai valsts ko diži iegūst? Skolēni? Skolotāji? Lūdzu man, vecam muļķim, paskaidrot!
Mums savlaik bija ferma – sešas gotiņas un citas radības. Man patika tur strādāt, žēl, ka veselība neizturēja. Bet vai es gribētu savā īpašumā fermu ar 400 govīm un robotiem-slaucējiem? Nē. Negribētu. Pazūd cilvēciskais faktors. Un ja nu tas pazudīs arī skolās?
Ejam uz lielfermām, lielskolām. Vai arī uz robotiem skolās? Kur cilvēciskais faktors?

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Par sēnēm

Centība atmaksājas. Slinkums arī.Biju dzirdējusi, ka sēņu tīrīšanas atlikumus vajag izgāzt mežā, tad šīs tur augot griezdamās. Nolēmu pamēģināt. Bet lieta tāda, ka slinkums tālu

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola raizējas

Par patriotismu.

Atkal šie jaunieši vainīgi! Viens gudrs (bez jokiem) cilvēks nesen TV izteicās ar viegla pārmetuma pieskaņu, ka mūsu jauniešiem trūkstot patriotisma. Te nu es negribētu

Turpināt lasīt »

Atzīmes izliktas

Sabiedrībā joprojām valda mīts, ka skolēnu brīvlaiks attiecas arī uz skolotājiem. Patiesībā mēs strādājam, precīzāk, rukājam mellu muti, tikai nedarām to publiski. Apkopojam rezultātus (un

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola?

Apskati arī jaunākās grāmatas!