Par eksāmeniem

Eksāmeni paskrējuši. Nu var pārdomāt, kas un kā, un kāpēc izdevies vai salaists grīstē. Salīdzinot ar pagājušo gadu, liekas drusku labāk. Mutiskais 11.klasei bija skolēniem paceļams, nezinu, kā gājis ar rakstiskajiem darbiem. Žēl, ka netiku savējos pavadīt – vajadzēja braukt kontrolēt citus. Nu, ja vajag – vajag. It kā viss puslīdz kārtībā. Un tomēr…
Visam pāri tāda kā slepenības aura, sajūta, ka skolotājam tā īsti uzticēties nevar (potenciāls noziedznieks taču). Visvisādi sarežģījumi, noteikums uz noteikuma. Es jau saprotu – jābūt vienotiem kritērijiem utt. Bet vai tiešām viss jālaiž caur pašu dižo centru? Kaut kā neredzu to dižo ieguvumu. Vai valsts ko diži iegūst? Skolēni? Skolotāji? Lūdzu man, vecam muļķim, paskaidrot!
Mums savlaik bija ferma – sešas gotiņas un citas radības. Man patika tur strādāt, žēl, ka veselība neizturēja. Bet vai es gribētu savā īpašumā fermu ar 400 govīm un robotiem-slaucējiem? Nē. Negribētu. Pazūd cilvēciskais faktors. Un ja nu tas pazudīs arī skolās?
Ejam uz lielfermām, lielskolām. Vai arī uz robotiem skolās? Kur cilvēciskais faktors?

Dalies ar saviem draugiem spiežot uz vēlamās ikonas zemāk

Skolotāja Māra Ozola bučseja rozēs

Bailes

  Nupat internetā sākam runāt par jaunu tēmu – bailēm. Jā, skolotāji baidās. No daudz kā. No bērniem, vecākiem, priekšniecības un pat paši no sevis.

Turpināt lasīt »
Skolotāja Māra Ozola raidījumā Īstās latvju saimnieces

Reiz kādā seminārā

Reiz kādā seminārā iepazinos ar kolēģi. Visnotaļ simpātiska sieviete, tikai tāda nomākta, sačunčurājusies, tinas lakatā, it kā baidītos no pasaules. Brīvajos brīžos papļāpājām par šo

Turpināt lasīt »

Esam ķezā

Kārtējais attālinātās mācīšanas periods, šķiet, mūs atkal atsviedis atpakaļ septembra sākumā. Un jau tur bijām krietni atpalikuši.Tā vēl būtu pusnelaime. Sliktākais, ka bērni ar katru

Turpināt lasīt »

Ko piedāvā Skolotāja Māra Ozola?

Apskati arī jaunākās grāmatas!