
Viena no mūsdienu problēmām – rupjības birst jauniešiem kā no pārpilnības maisa. Nesaukšu tagad visas, bet sākas parasti ar burtiņiem H…, B…, P… un angliskais ar F… un B… un tās dzirdam visur, vienmēr – vietā, nevietā. Kāpēc? Atbilde: nezina, kur ir vieta, kur nevieta, vai to vajag, vai vispār nevajag. Vispār, kas tas tāds ir “rupjības”?
Māra Ozola, doktors filoloģijā, sociolingvistikā
Temati:
– Ko darīt, ja starpbrīžos skolā gaiss dreb no rupjībām?
– Kāpēc mūsdienu jaunieši lieto tik daudz citvalodu lamuvārdus?
– Kur tie radušies?
– Kā rīkoties, ja skolēns, pats to nenojauzdams, runā baisas jēlības?
u.c.
Piemērotākā auditorija:
– pedagogi
– bērni un vecāki
– bērni un skolotāji
– visi kopā
Veidoju gan praktiskas nodarbība, gan ar vairāk teorētiskām zināšanām. Katram pēc savām vēlmēm.
Vienoties var individuāli par pasniegšanas vietu, laiku un manieri.
Lai uzzinātu vairāk raksti mums uz info@maraozola.lv
