
Kas mācīs?
Rīts. Rets gadījums – skatos TV. Skolas direktors runā par tēmu, kas nesen (beidzot!) aizsākta – ko darīt ar bērniem, kuru dēļ klasesbiedri vai pat

Rīts. Rets gadījums – skatos TV. Skolas direktors runā par tēmu, kas nesen (beidzot!) aizsākta – ko darīt ar bērniem, kuru dēļ klasesbiedri vai pat

Kaut gan vairumam skolotāju vēl skaitās atvaļinājums, tie jau domā par skolu. Redz, nav jau tā, ka viss sākas un beidzas ar kontaktstundām, kā dažs

Vairs neatceros ne karavadoņa vārdu, ne laiku, ve valsti, kurā tas notika. Bet, atrazdamies svešā, okupētā zemē, viņš izdzirdējis par pretošanās kustību, vienam no padotajiem

Jā, tas acis es aizmirst nespēju, kas priecīgi spīdēja pretī, kad ienācu klasē. Tajās bija prieks un interese. Tās teica – mēs strādāsim! Bet… tad

Demokrātija ģimenē – tas, protams, ir labi. Arī mēs, kad bijām bērni, tikām uzklausīti. Taču vienmēr zinājām, ka lemšana un noteicošais vārds ir vecāku ziņā.